Subject: FW: Perekonnaseaduse, tsiviilkohtumenetluse seadustiku ja tsiviilseadustiku üldosa eelnõu (eestkoste seadmise muudatused) väljatöötamiskavatsus
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Maigi Ermel - TRKK" <[email-masked]>
Cc: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 08:51:49 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 12, 2025 5:00 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus 
info - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Tallinna Halduskohus <[email-masked]>; Õiguskantsleri 
Kantselei - OKK <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus 
<[email-masked]>; Tartu Ringkonnakohus <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Eesti Advokatuur <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli 
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Eesti Kohtuekspertiisi Instituut 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; Eesti 
Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Perekonnaseaduse, tsiviilkohtumenetluse seadustiku ja 
tsiviilseadustiku üldosa eelnõu (eestkoste seadmise muudatused) 
väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 12.09.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/83319dbc-cf84-4784-b14f-c61ebab9eacd

Pealkiri: Perekonnaseaduse, tsiviilkohtumenetluse seadustiku ja 
tsiviilseadustiku üldosa eelnõu (eestkoste seadmise muudatused) 
väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 12.08.2025

Registreerimise number: 8-3/6746-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee